God Blocks
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

GodShop Butikkjede!

Go down

GodShop Butikkjede! Empty GodShop Butikkjede!

Poste  tr0nderf4r Søn Nov 27, 2011 4:49 pm

GodShop

GodShop Butikkjede! GodShop

Hei, og velkommen til tråden om butikkjeden GodShop!
Jeg, tr0nderf4r, har på vegne av GodBlocks byggeserver laget en butikkjede som heter GodShop.

Hva selger vi?

I GS sine butikker er planen å selge alle slags blocker og items til en overkommelig pris.
Jeg prøver mitt beste å holde alle butikkene fylt med alle blocker og items hele tiden, men
det er en fare for at det kan være utsolgt. Hvis det er det, vær snill å send meg en melding på forumet, eller kontakt meg ingame.

Hvor kan du finne GodShop?

Akkurat nå kan du finne GodShop på følgende steder:
- Spawn
- NewTown
- GS Lageret/hovedkvarter

Hovedbutikken kan du finne i spawn, rett ved siden av spawntempelet.
I denne butikken er oppsettet som følger:
2. Etasje: Her finner du alle slags blocker du trenger til å bygge ditt hus. Stone, wool i alle farger, alle typer log, wood, bricks osv. Her kan du også finne diamant, iron, lapis og redstone.
1. Etasje: Her kan du finne alt av items og tools. Items som flint, sugar, bøtter o.l finner du her.
Kjeller: Her er tilbudsvarene og PvP avdelingen. Her finner du pil og bue, sverd og armor.

Om du ønsker GodShop i din by/ditt tettsted, ta kontakt med meg InGame, eller send meg en PM.

Hovedkvarteret vårt

Hovedkvarteret til GodShop er for tiden under konstruksjon. Her befinner det seg et stort lager, og en kontorbygning.
For de som er interessert i å se, så er koordinatene x: +2687, z: +4344.
Det vil også bli bygget en togbane fra hovedkvarteret og til spawn, så snart togstasjonen i spawn er ferdig.
Her vil det være muligheter for å kjøpe absolutt alt av blocker og items i en egen butikk i dette området,
men det er ikke påbegynt enda, og vil ikke være ferdig med det første.

GodShop leveranser

Hvis du har et prosjekt som du bygger over 2000 blocker unna spawn, kan det være greit å få levert alle varene du skal bruke. Hvis du kjøper de varene du skal bruke, kan du få levert varene akkurat dit du vil. Prisen vil bli litt høyere. Den regnes ut slik: Prisen av alle blockene du ønsker å kjøpe + 10% for frakt. For å få levert varer, sender du en PM med koordinater, og hva du skal ha (eksakte tall er viktig for å få rett pris!).

Bestilling av varer

Man trenger ikke å få levert varene på døren for å kalle det en bestilling. Du kan også bestille varer og hente det i en av GS sine butikker!
For å bestille varer sender du ganske enkelt en PM om hva du skal ha, så svarer jeg deg med prisen. Når man bestiller varer fra GS, vil det være mulighet for å få mengderabatt. Dette får du hvis du bestiller 1 dobbelkiste med ting eller mer. Oppsettet for rabatter er som følger:
1 dobbelkiste - 5% rabatt
2 dobbelkister - 10% rabatt
3 dobbelkister - 15% rabatt
5 dobbelkister - 20% rabatt (maks)

Ansatte

Ansatte i GodShop er ansvarlige for å ta imot bestillinger, levere bestillinger (i butikker eller andre steder), svare på spørsmål eller bistå med andre henvendelser. Det er bare jeg (tr0nderf4r) som har lov til å fylle opp varer i butikkene.

Om du ønsker ansettelse i GS, send en søknad til tr0nderf4r med følgende opplysninger:
- Navn ingame
- Alder
- Kort om deg selv
- Hvorfor vi skal ansette akkurat deg.
Søknader sendes på forumet (PM)

Ansatte i GS idag:
- Tr0nderf4r (leder)
- Ludvik33


Har du spørsmål eller lignende? Ta kontakt med tr0nderf4r ingame, eller send PM.


Sist endret av tr0nderf4r den Tor Des 01, 2011 11:27 am, endret 3 ganger

tr0nderf4r
Admin

Antall Innlegg : 7
Join date : 22.11.2011
Age : 32
Bosted : Trøndelag

Til Toppen Go down

GodShop Butikkjede! Empty Lager og hovedkvarter og GodShop!

Poste  tr0nderf4r Ons Nov 30, 2011 10:19 pm

Akkurat nå blir det bygget lager og HQ for GodShop!
Du kan finne lageret her: x: +2687 y: +4344.

tr0nderf4r
Admin

Antall Innlegg : 7
Join date : 22.11.2011
Age : 32
Bosted : Trøndelag

Til Toppen Go down

GodShop Butikkjede! Empty Leveranser og bestillinger

Poste  tr0nderf4r Tor Des 01, 2011 9:35 am

Det er nå muligheter for å bestille vareleveranser hos GS! Det er også mulig å bestille varer for henting i en valgfri GodShop-butikk.

tr0nderf4r
Admin

Antall Innlegg : 7
Join date : 22.11.2011
Age : 32
Bosted : Trøndelag

Til Toppen Go down

GodShop Butikkjede! Empty Ansettelser!

Poste  tr0nderf4r Tor Des 01, 2011 11:17 am

GS har ekspandert, og ansatt Ludvik33 i vår bedrift!
Vi ønsker han hjertelig velkommen.
Alle bestillinger ang. leveranser eller annet, spørsmål og andre henvendelser kan nå tas til enten Ludvik33 eller tr0nderf4r.
Det vil også bli flere ansettelser. Info om dette står i tråden.

tr0nderf4r
Admin

Antall Innlegg : 7
Join date : 22.11.2011
Age : 32
Bosted : Trøndelag

Til Toppen Go down

GodShop Butikkjede! Empty Re: GodShop Butikkjede!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet